torsdag 14. april 2011

Løpetrening 6 km (14/36)

Etter en styrke økt som ikke gikk helt etter planen i morges var det løpingen på programmet i kveld. 6 km progressiv trening - hvor en øker farten på for hver kilometer.Som sagt så gjort - jeg startet på 12 km/t og økte opp til 16,5 km/t på siste km og knallet avgårde på 18 km/t siste 500 m. Trøtt som faen og med en tid på 25m 41s var jeg godt fornøyd - farten begynner å komme seg nå :-).

I mai 2010 hadde jeg samme økt og skrev følgende:

22:00 - 23:00

Nå hadde det seg slik at jeg hadde jeg stappet i meg grillmat og slurpet på vin og godsaker til lunsj noe som gikk kraftig utover prestasjonen.
Jeg var tung i kroppen som en elefant og var på sammenbruddets rand mer eller mindre igjennom hele økten. Tiden var selvsagt deretter - men jeg tok dessverre ikke vare på tiden så jeg har ikke noe å melde der i dag
Glad jeg kom meg rundt jeg :-)

I Februar 2010 gikk det slik:
16:15 - 17:00

I dag var det 6 km progressiv trening - jeg åpnet litt forsiktig og la meg på 10 km/t og økte på for hver kilometer og avsluttet siste kilometeren på 14,3 km/t. Jeg var tung i beina etter gårdsdagen squash

Uansett ble det nå stumpet i vei som følger:

6km - 39 minutt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar