mandag 26. april 2010

Treningsdagen 24 April, 38 km ski

07:00 - 11:30

I et nydelig vintervær med delvis sol og medvind i ryggen gikk jeg mitt første Skarvarenn. Det var kjempefint og en herlig tur. At jeg hadde dårligst glid av alle de 12 345 menneskene som gikk rennet ble delvis oppveid av det flotte været og godt feste i motbakkene.

Halve staben fra jobb var med på turen, dessverre hadde jeg ikke en mulighet for å komme først i mål med mine gamle skabbete ski. Nå var jeg ikke langt unna og med nye ski neste år blir det garantert førsteplass!

Turen gikk jeg på 4 timer og 30 minutt. Marit Bjørgen, som jeg så heldig å få ta nærmere i øyensyn, fløy ove målstreken etter 1 time og 36 minutt.

Hytten vi bodde på var et hemningsløst palass med motstrøms svømme basseng og alle tenkelige fasiliteter. Den var en OL tropp verdig, men med oss under taket så det mer ut som det var VM i sigar røyking og konjakk drikking som gikk av stabelen.

Heldigvis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar