fredag 2. april 2010

Titan trener...ikke noe særlig...



Det er jo påske og jeg oppfører meg som folk flest. Det gjør til og med Fantomet innimellom. Som når han drar til byen for eksempel, da kaster han trikoten og så er det på med frakken som om han var en vanlig mann.

Nå skal jeg ikke sammenligne meg med Fantomet ser en bort fra trikoten og den voldsomme troen på rettferdighet så har vi vel ikke allverdens til felles...

Poenget var at jeg (neste) ikke trener, men driver å ferierer litt her hjemme og litt på godset til svigermor. Hos henne er vi på skogen selvsagt og hogger litt ved, men stort sett går tiden med til å spise noe fabelaktig mye god mat.

Kroppen koser seg og tror sikkert krisen er over og at nå blir det slutt på slitet og den endeløse rekken med "korrekte" måltider. Så feil går det an å ta, det er bare påske og vi oppfører oss som folk flest.

Og det er deilig, snart er det over, det er også deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar